vineri, 23 aprilie 2010

La Dgivan...

Şi aşă la gând dă sară,
Mă dgivănesc cu Roxi pă mesinger
Mă mai uit şi pe email...

Şi şe mai văd???
Oh, oh, ohoho, Laura răspunsă
La ultima misivă....

Vrea la ceai..
Deci, dragele mele..
Mă pusăi şi io pe treaba...

Şi v-am scris un sms,
La oră târzîie dgin noapce,
Sper sa poci dormi la noapce....

Ori aud blăstame,
Că nu v-am lasat sa durmiţi...
Dar eu va astept sa viniţi!

La ceainaria Aristocrat,
Pe Alba Iulia situat,
In fostul Pret la dgivanit!

La ceasurile şaispreşe
Vă rugăm confirmaţi
Sunceţi aşceptaţi să viniţi!

Cum am zîs,
Gost dă seamă Laura,
Or mai confirmat Roxana si Nana...

Şi mai aşceptăm,
Să confirmaţi: Miha, Moni,
Laura I. şi Cristina!

Un comentariu:

  1. Te rog sa modifici din blogroll www.banatuldemunte.blogspot.com a devenit www.banatuldemunte.ro

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere